فایل ورد تغيير پارادايم از شناخت به فراشناخت در راهبردهاي تعليم و تربيت

لینک دانلود

فایل ورد تغيير پارادايم از شناخت به فراشناخت در راهبردهاي تعليم و تربيت دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تغيير پارادايم از شناخت به فراشناخت در راهبردهاي تعليم و تربيت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تغيير پارادايم از شناخت به فراشناخت در راهبردهاي تعليم و تربيت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تغيير پارادايم از شناخت به فراشناخت در راهبردهاي تعليم و تربيت :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنگره بين المللي علوم انساني، مطالعات فرهنگي

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: این مطالعه با محوریت بررسی و ارایه منسجم موضوعات مرتبط با مبحث راهبردهای فرا شناختی در تعلیم و تربیت به منظوراستفاده یاد دهندگان و یادگیرندگان است. روش : مقاله حاضر یک مقاله مروری است که محتوای لازم برای نگارش آن از طریق جستجوی پایگاه های اطلاعاتی در کتابخانه های سنتی و باکلید واژه های شناخت، فرا شناخت، راهبردهای یادگیری انجام شده است. یافته ها: حاکی از تاثیر فرا شناخت برنارسا خوانی و مهارت های مطالعه، نقش فرا شناخت در فرآیند یاد دهی یادگیری، تاثیر آموزش فرا – شناختی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی، تاثیر سبک های مدیریت کلاس، آموزش روش خود پرسشگری هدایت شده بر عملکرد حل مسیلهکودکان، بررسی تاثیر پردازش فرا شناختی بر حل مساله، باورهای فرا شناختی و سلامت عمومی در دانشجویان، تاثیر آموزش فرا شناختی خواندن با روش یادگیری مشارکتی بر میزان درک مطلب کودکان دیر آموز است.نتایج : این تحقیق نشان می دهد که با تغییر در باورهای فرا شناختی می توان به بهبود وضعیت سلامت روانی دانشجویان کمک کرد. فرایند کسب دانش پایه دارای اهمیت بیشتری از خود دانش پایه دارد. همچنین سه راهبرد تعلیم و تربیتی مورد تاکید قرار گرفت که می توان با استفاده از آنهاعملکرد یاد گیرنده را بالاتر برد.

توضیحات بیشتر