فایل ورد سابقه استفاده از قابليتهاي بصري فضاها، ديوها و موجودات افسانهاي در هنر (مطالعه موردي: تجسمي - محتوايي )

لینک دانلود

 فایل ورد سابقه استفاده از قابليتهاي بصري فضاها، ديوها و موجودات افسانهاي در هنر (مطالعه موردي: تجسمي - محتوايي ) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد سابقه استفاده از قابليتهاي بصري فضاها، ديوها و موجودات افسانهاي در هنر (مطالعه موردي: تجسمي - محتوايي )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد سابقه استفاده از قابليتهاي بصري فضاها، ديوها و موجودات افسانهاي در هنر (مطالعه موردي: تجسمي - محتوايي )،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد سابقه استفاده از قابليتهاي بصري فضاها، ديوها و موجودات افسانهاي در هنر (مطالعه موردي: تجسمي - محتوايي ) :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنگره بين المللي علوم انساني، مطالعات فرهنگي

تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

آریاییان باستان به دو نیروی راستی و نظم، دروغ و بی نظمی باور داشتند و بعدها این اندیشه در آثار دوره های مختلف سرزمین ایران گسترده شد و همه هستی و اجزا هنرهای تصویری را در برگرفت. از سوی دیگر نیز، گروتسک در اروپا پرچم دار عجایبپردازی خیالانگیز تحت تاثیر اندیشههای شرقی شکلگرفت و تاثیر آن در ایجاد فضاهای غریب آثار تصویری معاصر تا با امروز دیده میشود. تمامی رشتههای هنری دارای فرم خاص خود میباشند و همچنین تمام هنرمندان نیز فرم و نظم بصری خود را دارا میباشند. بیشتر افراد علاقمند به هنر، به محض دیدن یک اثر هنری در مرحله اول فضای کلی کار را دریافت و سپس شروع به تفکیک اجزای کار میکند که شامل: ترکیببندی، بافت، حجم، سطح، ارزش خطی، ریتم و کنتراست می باشد. بنایراین پژوهش حاضر تحقیقی پیرامون نقد تجسمی - محتوایی این فضاها و موجودات در هنر های تصویری ایران و سایر کشور ها میباشد و در نهایت به حقیقت نهفته در این گونه آثار برسد. فرضیه پژوهش بر پایه نظریه افلاطون که حقیقت و ذات همه پدیدهها در عالم مثل قرار دارد، شکل گرفته است.

توضیحات بیشتر