فایل ورد نقش رسانه ها و افکار عمومي در سازماندهي توسعه و بهبود افق چشم انداز توسعه

لینک دانلود

 فایل ورد نقش رسانه ها و افکار عمومي در سازماندهي توسعه و بهبود افق چشم انداز توسعه دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد نقش رسانه ها و افکار عمومي در سازماندهي توسعه و بهبود افق چشم انداز توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد نقش رسانه ها و افکار عمومي در سازماندهي توسعه و بهبود افق چشم انداز توسعه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد نقش رسانه ها و افکار عمومي در سازماندهي توسعه و بهبود افق چشم انداز توسعه :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنگره بين المللي علوم انساني، مطالعات فرهنگي

تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

رسانهها در عصر حاضر تار و پود نمادین زندگی ما را تشکیل می دهند و نقش تسریع کننده نهادی را در جامعه دارند. امروزه نقش رسانه ها در دستکاری واقعیت و ایجاد فرهنگ مجازی بر کسی پوشیده نیست. رسانه ها، نقش نورافکن را در جامعه بازی می نمایند و فرهنگ معاصر را در سرگرمیهای نوین اطلاعاتی دچار اشباع واقعیت کرده اند. رسانه ها در عصر حاضر حکم تیغ دو لبه ای را دارند که نوع کاربرد آن بر افکار عمومی بسیار موثر است. هم می توانند مخرب جامعه در ابتذال فرهنگی و اشاعه فرهنگ اباحی گری و لمپنیسم باشند و هم می توانند نقش اساسی در توسعه همه جانبه کشور در راستای چشم انداز توسعه کشور باشند.از آنجایی که رسانه ها نقش بالقوه معناداری در شکل گیری ادراک و افکار افراد و آحاد جامعه بازی می نمایند، توجه به آن و سیاستگذاری در فرآیند توسعه واتخاذ استراتژیهای مناسب با نگرش 20 ساله به پیشرفت کشور، از اهمیت اساسی برخوردار است. این مقاله سعی دارد با طرح مباحث رسانه ای و افکار عموممی به بررسی انواع نقش هایی که رسانه های جمعی بخصوص رادیو، تلویزیون می توانند در جامعه داشته باشند، بپردازد. رسانه های جمعی انرژی دهنده اجتماعات هستند و امنیت هستی شناسانه دارند، لذا جا دارد در فرایند توسعه به عنوان یک کاتالیزور به آن توجه کرد.

توضیحات بیشتر