فایل ورد ارايه چارچوب مفهومي وفاداري مشتري الکترونيکي در بخش فروش اينترنتي

لینک دانلود

 فایل ورد ارايه چارچوب مفهومي وفاداري مشتري الکترونيکي در بخش فروش اينترنتي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد ارايه چارچوب مفهومي وفاداري مشتري الکترونيکي در بخش فروش اينترنتي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد ارايه چارچوب مفهومي وفاداري مشتري الکترونيکي در بخش فروش اينترنتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد ارايه چارچوب مفهومي وفاداري مشتري الکترونيکي در بخش فروش اينترنتي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي مديريت و کارآفريني

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

در کسب و کار های کنونی و با توجه به رشد روز افزون تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی، ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک چه در تیوری و چه در کاربرد از اهمیت بالایی برخوردار شده است. از طرفی مشتریانی که از میزان خدمات دریافتی ناراضی هستند، کمتر تمایل به ادامه همکاری خود دارند. اقتصاد منحصر بفرد تجارت الکترونیک، وفاداری مشتری را از همیشه مهمتر کرده است. اما مدیران ارشد پیشتاز تجارت الکترونیک می دانند که وفاداری مشتری یک ضرورت اقتصادی است. این پژوهش با هدف شناسایی فاکتورهایی که به نحوی بر تقویت وفاداری مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی تاثیر گذار هستند صورت پذیرفته است و پس از بررسی عوامل تاثیر گذار در این رابطه، به ارایه مدل مفهومی پرداخته است

توضیحات بیشتر