فایل ورد استراتژي جايگاه فروشگاه در برند: اثر محيط فروشگاه بر واکنش هاي مشتريان

لینک دانلود

 فایل ورد استراتژي جايگاه فروشگاه در برند: اثر محيط فروشگاه بر واکنش هاي مشتريان دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد استراتژي جايگاه فروشگاه در برند: اثر محيط فروشگاه بر واکنش هاي مشتريان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد استراتژي جايگاه فروشگاه در برند: اثر محيط فروشگاه بر واکنش هاي مشتريان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد استراتژي جايگاه فروشگاه در برند: اثر محيط فروشگاه بر واکنش هاي مشتريان :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي مديريت و کارآفريني

تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی استراتژی جایگاه فروشگاه در برند پرداخته شده است. پژوهش در بین خریداران چندین فروشگاه پوشاک در تهران انجام شده است. در این پژوهش از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده و 400 پرسشنامه بین خریداران مورد نظر پخش گردیده است، که تعداد 384 عدد از آن پرسشنامه به صورت صحیح و قابل استفاده جمع آوری شده است. تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Lisrel استفاده شده است. نتایج این پژوهش از تاثیر نشانه های اجتماعی، طراحی و محیطی بر ارزیابی های شناختی نسبت به فروشگاه حاکی می باشد. همچنین ارزیابی های شناختی نسبت به فروشگاه بر ارزیابی های شناختی نسبت به کالا و برعکس، ارزیابی های شناختی نسبت به فروشگاه بر ارزیابی های عاطفی نسبت به فروشگاه، ارزیابی های عاطفی نسبت به فروشگاه بر ارزیابی های عاطفی نسبت به کالا تاثیر مثبت دارد. نتایج این تحقیق برای صاحبان فروشگاه تک برندی مفید فایده می باشد.

توضیحات بیشتر