فایل ورد بازاريابي مبتني بر مديريت ريسک به منظور بهبود رضايت مشتريان در کسب وکار: مطالعه موردي

لینک دانلود

 فایل ورد بازاريابي مبتني بر مديريت ريسک به منظور بهبود رضايت مشتريان در کسب وکار: مطالعه موردي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بازاريابي مبتني بر مديريت ريسک به منظور بهبود رضايت مشتريان در کسب وکار: مطالعه موردي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بازاريابي مبتني بر مديريت ريسک به منظور بهبود رضايت مشتريان در کسب وکار: مطالعه موردي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بازاريابي مبتني بر مديريت ريسک به منظور بهبود رضايت مشتريان در کسب وکار: مطالعه موردي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي مديريت و کارآفريني

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

با گسترش رقابت در فضای کسب وکار کنونی، جلب رضایت مشتریان از جایگاه و اهمیت گسترده ای در اهداف سازمانی برخوردار گردیده است. این امر سازمان ها را بر آن داشته تا با بهبود زیرساخت های بازاریابی و فروش خود، در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان گام بردارند. از سویی دیگر، مدیریت ریسک موضوع جذابی است که کاربردهای گسترده ای در همه جنبه های کسب وکار پیدا کرده است. این تحقیق درصدد است چارچوبی جامع جهت تدوین استراتژی های بازاریابی در حوزه مشتریان و رقبا با توجه به شرایط بازار و در نظر داشتن اصول مدیریت ریسک، ارایه نماید. برای این منظور، ابتدا با استفاده از ادبیات پژوهش، به شناسایی اهداف بازاریابی و معیارهای ریسک تاثیرگذار بر روی هر هدف پرداخته و سپس با استفاده از یک رویکرد یکپارچه مبتنی بر تکنیک دیمتل، به تجزیه و تحلیل میزان تاثیرگذاری معیارهای ریسک بر اهداف بازاریابی پرداخته می شود.

توضیحات بیشتر