فایل ورد بهينه سازي شيوه هاي طراحي وب در بازاريابي الکترونيکي

لینک دانلود

 فایل ورد بهينه سازي شيوه هاي طراحي وب در بازاريابي الکترونيکي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بهينه سازي شيوه هاي طراحي وب در بازاريابي الکترونيکي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بهينه سازي شيوه هاي طراحي وب در بازاريابي الکترونيکي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بهينه سازي شيوه هاي طراحي وب در بازاريابي الکترونيکي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي فناوري اطلاعات ايران

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

در بیان مسیله اساسی پژوهش باید گفت، در رابطه با نیاز به طراحی خاص و یا بهینه سازی وب سایت های تجاری ای که بطور خاص، در زمینه بازاریابی فعالیت می نمایند در جامعه تجاری در تجارت الکترونیک، دو مطلب بهینه سازی (optimization) در طراحی سایت ها طبق پیشرفت و نفوذ تکنولوژی های روز و دیگری طراحی روشمند وب سایتهایی که از چندین روش بازاریابی بهره می برند، نیاز مبرزی حس می شود، چرا که رقابت در مبحث بازاریابی الکترونیکی رو به فزونیست. ارایه ی خط مشی ها و همچنین نقدهای پیش نیاز طراحی ویژه وب سایت های بازاریابی، هنگام انجام عملیات Search engine optimization (SEO) و هنگام استفاده از روش های مختلف بازاریابی (ویروسی و ... ) در وب سایت تجاری و پنل های ایمیل مارکتینگ، و بهره مندی از علوم روانشناسی مرتبط، در این پژوهش مطرح هستند. در بیان اهمیت موضوع میتوان گفت، با افزایش روز افزون رقابت در بازاریابی الکترونیکی سازمانها و نبود یک چارچوب جامع که دربرگیرنده ی اصول اساسی این موضوع خاص در طراحی وب سایت بازاریابی باشد، و فعالیتهای تجربی و شکاف آنها با منابع علمی و بروز نبودن و قدیمی بودن و جامع نبودن مطالعات انجام گرفته، همگی ضرورت این پژوهش را تاکید دارند. روش تحقیق در این پژوهش به این صورت بوده که از مطالعه علوم پایه ی مرتبط با کلمات کلیدی عنوان تحقیق، جهت دانش افزایی نگارنده استفاده شد و در نهایت با بررسی و مطالعه ی مقالات معتبر بین المللی در این زمینه نتایج بصورت استنتاجی آمده است و ضمن پیشنهاد ده فاکتور اساسی در طراحی وب سایت های خاص بازاریابی، در نهایت فاکتورهای پیشنهادی در چند وب سایت پیاده سازی و تحلیل شده است

توضیحات بیشتر