فایل ورد تاثير سامانه اطلاع رساني متمرکز در افزايش ارتباطات مشتريان و کارمندان (مورد مطالعاتي: موسسه اعتباري ثامن)

لینک دانلود

 فایل ورد تاثير سامانه اطلاع رساني متمرکز در افزايش ارتباطات مشتريان و کارمندان (مورد مطالعاتي: موسسه اعتباري ثامن) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تاثير سامانه اطلاع رساني متمرکز در افزايش ارتباطات مشتريان و کارمندان (مورد مطالعاتي: موسسه اعتباري ثامن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تاثير سامانه اطلاع رساني متمرکز در افزايش ارتباطات مشتريان و کارمندان (مورد مطالعاتي: موسسه اعتباري ثامن)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تاثير سامانه اطلاع رساني متمرکز در افزايش ارتباطات مشتريان و کارمندان (مورد مطالعاتي: موسسه اعتباري ثامن) :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي فناوري اطلاعات ايران

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

با افزایش رقابت روزافزون بین بانک ها و موسسات مالی در جذب سرمایه، بانک ها تلاش بیشتری می کنند تا ارتباطات خود با مشتریان را تقویت کرده و مشتریان جدیدی جذب نمایند. این قضیه به ویژه در سطح شعب که نقطه اصلی تماس بانک ها با مشتریان است، حایز اهمیت است. به صورت سنتی، بانک ها خدمات خود را در قالب رسانه های چاپ شده نظیر کاتالوگ و بروشور به مشتریان ارایه می کنند. استفاده از سیستم های نوین دیجیتال اطلاع رسانی متمرکز، باعث می شود که این اطلاع رسانی پویاتر، بهینه تر و در لحظه باشد. مشتریان هم علاقه بیشتری به مشاهده محتوای به روز، به ویژه در زمانی که درصف انتظار هستند، دارند. معمولا مشتریان در صف انتظار خسته و کسل می شوند و به دلیل آنکه چیزی برای منحرف کردن ذهنشان وجود ندارد، پیش از آنکه تراکنشی در بانک برای آنها ثبت شود، نارضایتی در درون آنها شکل می گیرد. در این مقاله، به بررسی اثرات راه اندازی سامانه اطلاع رسانی متمرکز سفیر در شعب موسسه اعتباری ثامن پرداخته شده است. در این پژوهش، میزان افزایش ارتباطات و تعاملات بین مشتریان و کارمندان پس از راه اندازی این سامانه بررسی شده است. همچنین، ارزیابی دقیقی از میزان افزایش توجه مشتریان به محتواهای ارایه شده در نمایشگرهای شعب و همچنین تاثیر این تبلیغات بر آشنایی مشتریان با خدمات جدید بانکی و در کل افزایش رضایتمندی مشتریان ارایه شده است. لازم به ذکر است که این سامانه قابل استفاده در سایر موسسات و شرکت ها نیز می باشد.

توضیحات بیشتر