فایل ورد شناسايي و اولويت بندي عوامل کليدي موفقيت در بکارگيري بهينه فناوري اطلاعات در سازمان امور مالياتي استان فارس

لینک دانلود

 فایل ورد شناسايي و اولويت بندي عوامل کليدي موفقيت در بکارگيري بهينه فناوري اطلاعات در سازمان امور مالياتي استان فارس دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد شناسايي و اولويت بندي عوامل کليدي موفقيت در بکارگيري بهينه فناوري اطلاعات در سازمان امور مالياتي استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد شناسايي و اولويت بندي عوامل کليدي موفقيت در بکارگيري بهينه فناوري اطلاعات در سازمان امور مالياتي استان فارس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد شناسايي و اولويت بندي عوامل کليدي موفقيت در بکارگيري بهينه فناوري اطلاعات در سازمان امور مالياتي استان فارس :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي فناوري اطلاعات ايران

تعداد صفحات :8

چکیده مقاله:

در چند دهه اخیر تکنولوژی مدرن اطلاعات بر موقعیت و عملکرد بسیاری از جوامع، سازمان ها و افراد اثرات قابل ملاحظه ای گذاشته و به موازات پیشرفت های شگرفی که در این زمینه بوجود آمده است، سرنوشت جوامع، سازمان ها و افراد هر روز بیش از گذشته به این فناوری مدرن گره می خورد. با توجه به اثرات گسترده فناوری اطلاعات بر جوامع امروزی شناسایی عوامل کلیدی موثر بر پیاده سازی فناوری اطلاعات در سازمان ها ضروری می باشد. بنابراین در این پژوهش بعد از بررسی پژوهش های انجام گرفته در زمینه فناوری اطلاعات درنهایت به شناسایی و معرفی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی فناوری اطلاعات در سازمان امور مالیاتی استان فارس پرداخته ایم. بر اساس نتایج، عوامل کلیدی موفقیت در قالب 4 عامل اصلی زیرساختی، حمایتی- پشتیبانی، آموزشی- مهارتی و روان شناختی و 18 عامل فرعی شناسایی گردیدند.

توضیحات بیشتر