فایل ورد کاربرد داده کاوي در بازاريابي الکترونيک

لینک دانلود

 فایل ورد کاربرد داده کاوي در بازاريابي الکترونيک دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کاربرد داده کاوي در بازاريابي الکترونيک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد کاربرد داده کاوي در بازاريابي الکترونيک،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کاربرد داده کاوي در بازاريابي الکترونيک :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي فناوري اطلاعات ايران

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

بازاریابی الکترونیکی به کلیه تلاشها در جهت توسعه استراتژیهای بازاریابی در فضاهای مجازی مانند وب، رسانه های اجتماعی و غیره اتلاق می گردد. در یک سایت تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی بایستی به مصرف کنندگان در جهت خرید کمک نماید. این امر مستلزم دانش و آگاهی دقیق از خواسته های مشتریان می باشد. به این دلیل، دارندگان فروشگاههای الکترونیکی باید از مسیر تصمیم گیری مصرف کننده مطلع بوده و تعهد و تعلق آنها را تقویت نمایند. این تجزیه و تحلیل زمانی انجام می شود که مشتری از یک فروشگاه الکترونیکی دیدن نماید، زیرا او ردپای دیجیتالی برجای می گذارد که از آن می توان برای درک و شناخت نیازها، گرایشات ،تقاضاها، و همچنین بهبود حضور در وب استفاده نمود. از این داده ها بوسیله داده کاوی می توان در جهت بهبود فرآیند بازاریابی الکترونیکی و فرایندهای فروش به شیوه ای بهتر استفاده نمود

توضیحات بیشتر